1) Refleksija par nodarbībās dzirdēto un darīto (NLN studenti reflektē
arī par prezentāciju saturu un e-kursā ievietoto nodarbību un metožu
izmēģināšanu).
2) 5 apņešanās ilgtspējīgas attīstības veicināšanai un refleksija par to īstenošanu.
3) Izanalizēt no visiem 3 ilgtspējīgas attīstības aspektiem situāciju: "Tiek slēgtas visas naftas ieguves platformas".
4) Savas ekoloģiskās pēdas nospiedums un refleksija par to.
5) Projekts "Iepakojuma ietekme uz vidi" un pašnovērtējums par to.
6) Ilgtspējīgas attīstības nodarbība, iekļaujot filmu "Laika jautājums"
un balstoties uz izglītības ilgtspējīgai attīstībai principiem.
7) Kas ir vides ētika? Kā tā izpaužas? (piemēri no dzīves, kur parādīta ētiska rīcība pret vidi un neētiska)
8) Divu produktu dzīves cikla salīdzinājums un refleksija par to.
9) Metode "Projektu piešķiršanas komisija" un refleksija par to.
10) Nodarbības plāns, lai īstenotu izglītību ilgtspējīgai attīstībai.
Jāizveido nodarbība jebkurai audistorijai jebkādā tematā, e-kursā
ievietotajā formā jāapraksta un jāpamato katra darbība.
11) Cita atrasta informācija, materiālu, pamatojot, kāpēc tos
ievietojāt portfolio (izmantojami praksē..., palīdz aizdomāties...,
svarīgi fakti... utt.)
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru